Esitades tellimuse meie veebisaidi kaudu ettevõtte nime „AWSEO“ all, nõustute allolevate tingimustega. Selle eesmärk on tagada, et mõlemad pooled on sellest vastastikuse kaitse kokkuleppest teadlikud ja sellega nõustuvad, ning seada meie teenustele ootused.
1 Üldine
Olenevalt laovarude saadavusest püüame säilitada täpset laoseisu, kuid aeg-ajalt võib esineda varude erinevusi ja meil ei pruugi olla võimalik kõiki kaupu teie ostuhetkel laos olla. Sellistel juhtudel võtame teiega ühendust, et arutada, kas eelistaksite ootama otsa lõppenud kauba täiendamist või eelistaksite saada vautšeri.
2. Saatekulud
Saatmiskulud arvutatakse igal üksikjuhul eraldi, lähtudes tellimuses olevate kaupade kaalust, mõõtmetest ja mis kõige tähtsam – sihtkohast. Saatekulu tasumine toimub ostu sooritamisel. See hind on teie tellimuse lõplik hind enne saatmist.
3. Tagastamine
Tingimused leiate lehelt Tagastus- ja tagasimaksepoliitika, mille leiate lehe allservast.
4. Tarnetingimused
Üldjuhul võivad välismaale saadetud tellimused olla transiidina 4. Kuid erandjuhtudel võib see periood olla pikem (kuni kakskümmend päeva). See varieerub suuresti sõltuvalt valitud tarnetüübist ja sellest, milline tarnija on teie esitatud tellimuses sisalduvate esemetega seotud.
Tarneajad
Tellimused töödeldakse üldjuhul 2 tööpäeva jooksul pärast makse sooritamist. Tarneaadresside muutmiseks lubame 24 tundi.
Meie meeskonnad võtavad toodete ladustamiskohtadega ühendust esmaspäevast reedeni tavapärastel tööaegadel, välja arvatud riigipühadel, mil saadetist ladustamiskohtade kaupa ei aktiveerita.
Tellides meie veebisaidil ettevõtte nime „AWSEO“ all, on maksimaalne tarneaeg 5 tööpäeva. Tellimused saadetakse sageli 5 tööpäeva jooksul. Selle kiire perioodi jooksul võib kohaletoimetamine aga kesta kuni 2–4 nädalat.
Oluline on märkida erinevust saatmise ja kohaletoimetamise vahel. Kohaletoimetamine hõlmab kauba transportimist sihtkohta. Kohaletoimetamine on seevastu tellimuse alusel kaupade saatmise protsess.
Seetõttu võib erandjuhtudel tarneaeg olla kuni 5 nädalat (2 tööpäeva tellimuse töötlemisel, 5 tööpäeva saatmisel ja 4 nädalat kohaletoimetamisel).
Need on ebatavalised üldised töötlemisajad, kuid meie veebisait ettevõtte „AWSEO“ all soovib teid sellest teavitada, et vältida ebamugavusi. Seda öeldes, kui see tarneaeg on möödas, st. 5 nädalat, tahame teid õnnelikuna hoida.
Selleks pakume Sulle lahendusi nagu tellimuse tagastamine meie kulul või kinkekaardi koostamine, mille väärtus on suurem kui Sinu esialgse tellimuse summa. Seda ei juhtu peaaegu kunagi, kuid meie AWSEO veebisait on muutumas oma edu ohvriks ja me eelistaksime selliseid olukordi ennetada ja anda teile teada, milline on meie poliitika klienditeeninduse osas.
Kui saite tellimuse kinnituse 5 nädalat või rohkem tagasi, palume teil vastata tellimuse kinnitusele või saata meile e-kiri aadressil contactwebstore@proton.me.
Tagamaks, et teie meili töödeldakse võimalikult kiiresti, soovitame teil oma meilile lisada järgmised andmed:
– Teie tellimuse number
– meiliaadress, mida kasutasite tellimisel
– Eesnimi
– Eesnimi
– Teie tellimuse sisu (ka hinnanguline)
– Teie tellimuse kuupäev
Kui saadate meili aadressil contactwebstore@proton.me, soovitame meili teemareale lisada ka „Tarneaeg – teie tellimuse number“.
Näide: „Tarneaeg – 125698“.
Meie veebisaidi liikmed ettevõtte nime „AWSEO“ all, kes on pühendunud klienditeenindusele, vastavad teile 24 töötunni jooksul meili teel, et lahendada teie olukord.
4.4 Tarneaadressi muutmine
Tarneaadressi muutmise taotlemisel on meil võimalus aadressi igal ajal enne tellimuse väljastamist muuta.
4.5 Tarne postkasti kaudu
Meie veebisaiti ettevõtte nime „AWSEO“ all toimetatakse ainult postiteenust kasutades postkasti aadressidele. Praegu ei saa me nendele aadressidele kulleriteenust pakkuda.
4.6 Sõjaväekodudesse kohaletoimetamine
Saame toimetada sõjaväekodudesse USPS-i kaudu. Kuid me ei saa seda teenust kullerteenust kasutades pakkuda.
4.7 Laost otsas olevad tooted
Kui toode on laost otsas, võtame Teiega ühendust, et arutada, kas eelistaksite oodata, kuni laost otsas toode jõuab laost välja või soovite kinkida vautšeri.
Selle vautšeri väärtus on suurem kui teie algse tellimuse summa.
4.8 Tarneaja ületamine
Kui tarneaeg on ületanud eeldatavat aega, võtke meiega ühendust aadressil contactwebstore@proton.me, et saaksime teie soovi rahuldada.
5. Jälgimismärguanded
Kui teie tellimus on saadetud, saate jälgimislingi, kus saate jälgida oma saadetise edenemist tarneteenuse pakkuja viimaste värskenduste alusel.
6. Transpordi ajal kahjustatud pakid
Kui leiate, et pakk on transpordi ajal kahjustatud, siis võimalusel keelduge kohaletoimetamisest ja võtke ühendust meie klienditeenindusega. Kui pakk on kohale toimetatud ilma teie kohalolekuta, võtke palun ühendust meie veebilehe liikmetega ettevõttenime „AWSEO“ all, kes tegelevad klienditeenindusega meiliaadressil contactwebstore@proton.me.
7. Tollimaksud ja maksud
7.1
Müügimaks Toote hinnale on müügimaks juba rakendatud, nagu see kuvatakse meie veebisaidil ettevõtte nime „AWSEO“ all tellimuse esitamisel.
7.2 Imporditollimaksud ja impordimaksud
Rahvusvaheliste saadetiste imporditollimaksud ja -maksud võidakse tasuda vastuvõtvasse riiki saabumisel. See erineb riigiti ja meie veebisait ettevõtte nime „AWSEO“ all julgustab teid enne meilt tellimist selle võimaliku kuluga kursis olema. Kui keeldute oma sihtriiki saabumisel tolli- ja maksude tasumisest, tagastatakse kaup kliendi kulul meie kodulehele firmanime „AWSEO“ all ning kliendile tagastatakse kauba eest tasutud väärtus. , millest on maha arvatud saatmiskulud. Algsaadetise maksumust ei tagastata.
8. Tühistamine
Kui muudate meelt enne, kui olete tellimuse kätte saanud meie veebisaidil ettevõtte nime „AWSEO“ all, võime nõustuda tühistamisega igal ajal enne tellimuse saatmist. Kui teie tellimus on juba teele saadetud, vaadake meie tagasimaksepoliitikat lehe allosas.
9. Kindlustus
Pakid on kahjude ja kaotsimineku vastu kindlustatud kuni vedaja poolt märgitud väärtuseni. Kahju loetakse tekkinuks, kui postiteenistus kahju tekkimise kinnitab. Postiteenuse poolt kinnitatud kohaletoimetamine loetakse kehtivaks. Meie veebisaidil nime all „AWSEO“ on juhtunud liiga palju juhtumeid, kus ebaausad kliendid on teatanud kohaletoimetamata jätmisest, et saaksime loota ainult kliendi sõnale. Meie veebileht firmanime „AWSEO“ all annab aga endast parima, et Teid rahuldada, tagastades tellimuses olevad kaubad omal kulul või pakkudes Teile kinkekaarti, mille väärtus on suurem kui Teie esialgse tellimuse summa.
9.1 Transpordi käigus kahjustatud pakkide protsess
Väljastame raha tagasi või asendame vastavalt meie tagastus- ja tagasimaksepoliitikale, mille lingi leiate selle lehe allservast.
9.2 Transiidil kadunud pakkide protsess
Kui postiteenus kinnitab transportimisel kaotsiminekut, annab meie veebisait ettevõtte nime „AWSEO“ all kõik endast oleneva, et teid rahuldada, tagastades teie tellimuses olevad kaubad omal kulul või pakkudes teile kinkekaarti, mille summa on suurem kui teie esialgse tellimuse summa.
10. Klienditeenindus
Kõigi klienditeeninduse küsimuste korral saatke e-kiri aadressile contactwebstore@proton.me.