Tagasimaksepoliitika

Meie poliitika on 14 päeva. Kui toote kättesaamisest on möödunud 14 päeva, ei saa me teile kahjuks raha tagastamist ega vahetust pakkuda.

Kui muudate meelt 24 tunni jooksul pärast tellimuse esitamist sel nädalal, tagastame teile kohe raha.

Töötleme tellimusi ainult 24 tundi pärast nende esitamist, et saaksime vead või klientide kaebused parandada. Pärast seda aega, kui tellimus on töödeldud, ei saa me Teile enam taganemisõigust tagastada enne, kui toode on määratud aadressile kohale toimetatud, kätte saadud ja tagastatud.

Tellimuse tagastamiseks peab toode olema kasutamata ja samas seisukorras kui selle kättesaamisel. See peab olema ka originaalpakendis, et saaks selle teie kulul tagastada meie poolt teile antud aadressile.

Tagastamise töötlemiseks kontrollime teie tellimuse numbri ja/või tellimuse esitamisel kasutatud teabe kaudu, et see on teie tellimus. See on tõenäoliselt teie e-posti aadress.

Teie tagasisaatmise kinnitamiseks on kaks võimalust. Kinnitame paki kättesaamist aadressil, mille oleme teile edastanud, või saadate meile skaneeringu või foto, mis tõendab, et pakk on toimetatud teie poolt meile antud aadressile. Esimesel juhul ei pruugita saadetist tootja aadressile saata. Teisel juhul võidakse vastu võtta postikviitung või saateleht.

Meile tagastuskviitungi saatmise asemel võime paluda teil kauba kättesaamiseni oodata. Tagastusnõude korral võib olla vajalik pakend üle vaadata.
See kontroll toimub enne tagasimakse töötlemist, kui seda tehakse.

Kui saate toote ja ütlete, et kaup on halvas seisukorras ja soovite raha tagasi, kuid keeldute saadud kaubast pilti saatmast, palutakse teil loomulikult saata kaup konkreetsele aadressile, et teie tellimuses oleva kaubaga saaks tutvuda.

Kui pakk on kätte saadud, tehakse raha tagasi (või mitte) alles pärast ülevaatust. Pärast ülevaatust saame kindlaks teha, et kaup on heas seisukorras. Teavitame teid sellest foto ja/või videoga, kuid sel juhul keeldume raha tagastamisest.

See võib tunduda üle võlli lähenemisena. Mõned on aga olnud ebaausad ja varasemate kogemuste põhjal ei saa me nende sõna enam pidada. Vabandame selle pärast ja tahame, et teaksite, et anname endast parima iga tagastamise ja iga tagasimaksetaotlusega.

Kõigi tagasimaksete korral arvestatakse igalt tellimuselt maha 2 eurot. See on mõeldud maksete töötlejate ja töötlejate kulude katmiseks.

Kui oleme tagastatud toote kätte saanud ja üle vaadanud, saadame teile e-kirja, et kinnitada kättesaamist ja teavitada teid oma otsusest teie tagasimaksetaotlus rahuldada või tagasi lükata.

Kui teie tagasimaksetaotlus rahuldatakse, töödeldakse seda ja teie krediitkaardile või algsele makseviisile kantakse teatud aja jooksul automaatselt krediit. See ajavahemik on kontrollimatu. Teavitame teid kohe, kui tagasimakseprotsess on meie saidil algatatud.

Kui teie tagasimakse viibib või seda ei laeku, kontrollige esmalt oma pangakontot. Alles seejärel võtke ühendust krediitkaardi väljaandjaga. Teie tagasimakse avalikuks kuvamiseks võib kuluda veidi aega.

Seejärel võtke ühendust oma pangaga. Võib kuluda veidi aega, enne kui teie tagasimakse avalikult postitatakse.

Kui te pole pärast neid kahte sammu veel tagasimakset saanud, saatke e-kiri aadressil contactwebstore@proton.me. Klienditeenindusmeeskond küsib teilt, kas olete mõlemad sammud täitnud. Kui jah, siis klienditeenindusosakond kontrollib andmebaasi.

Meil on kahju, et peame neid samme küsima, kuid tahame teie taotlustele maksimaalset tähelepanu pöörata. Ja me kaotame palju aega, kui taotlusele ei eelne teatud samme. Soovime meile saabuvatele taotlustele võimalikult palju tähelepanu pöörata.

Müügikauba puhul toimub raha tagastamise korral see müügiartikli hinnaga ja seetõttu tasub klient, mitte tavaperioodi hinnaga.

Vahetuste korral vahetame kauba välja ainult siis, kui see on defektne või kahjustatud. Kui see on nii ja soovite selle sama kauba vastu vahetada, saatke meile e-kiri aadressil contactwebstore@proton.me.

Kingituste puhul, kui kaup, mida soovite tagastada, on otse teile saadetud, saate kinkekrediiti, mis on võrdne teie tagastatava väärtusega. Jällegi,
alles siis, kui oleme toote kätte saanud, saadetakse teile e-posti teel kinkekaart.

Kui kaupa ei tuvastatud ostu sooritamisel kingitusena või kui kingi tegija eelistas asja enne kätte saada ja hiljem teile kinkida, saadame saajale raha tagasi ja ta saab teada, et olete kauba tagastanud.

Tagastamise puhul vastutate ise oma saatmiskulude eest. Seda saatekulu ei tagastata ja kui saate raha tagasi, arvatakse saatekulu tagasimaksest maha.

Sõltuvalt teie elukohast võib loomulikult kuluda erinevat aega, enne kui saate vahetatud toote kätte.

Kui saadate kaupu väärtusega 30 naela või rohkem, peaksite kaaluma saatmisteenuse kasutamist, mis võimaldab saadetist jälgida või garanteerida kohaletoimetamise. Me ei saa garanteerida, et saame tagastatud toote kätte.

Leave a Reply

Netfang þitt verður ekki birt. Nauðsynlegir reitir eru merktir *