MILLAL MA OMA TELLIMUSE SAAN?
Meie meeskonnal kulub teie tellimuse töötlemiseks, toodete valmistamiseks ja kohaletoimetamiseks (tasuta) maksimaalselt 10–15 tööpäeva. Teeme kõik endast oleneva, et saaksite oma tellimuse võimalikult kiiresti kätte, ilma et see kahjustaks meie toodete kvaliteeti.
KUIDAS ma saan oma pakki jälgida?
Saate oma tellimust jälgida, klõpsates lehe allosas linki „Jälgi oma tellimust“.
KUI PALJU KOHALETOIMETAMINE MAKSAB?
Tarnime oma tooteid üle maailma. Minimaalne tellimuse kogus puudub ja kõik meie saadetised on tasuta (välja arvatud Prantsusmaa ülemeredepartemangudes ja -territooriumidel).
MINU TELLIMUS EI OLE TÄIDETUD
Kui teie tellimus sisaldab mitut toodet, võidakse need tarnida eraldi, olenevalt laost ja tarneajast. Ärge muretsege, teie pakk saabub varsti.
MA EI OLE OMA TELLIMUST KOKKU SAANUD.
Kas teil on probleeme postkontoriga? Kadunud, katkine või kahjustatud pakend Meie turvalise kohaletoimetamise korral lahendab vaidluste eest teie eest meie veebisait ettevõtte “AWSEO” all. Klientide rahulolu on meie prioriteet. Me ei anna vastutust vedajale üle ja laseme selle enda eest hoolitseda. Võtame täieliku vastutuse, saates teile kohe oma kulul uue paketi. Ärge kartke meiega ühendust võtta e-posti aadressil contactwebstore@proton.me: meie meeskond annab endast parima, et teie ootused täita.